dimecres, 6 de maig del 2009

Heroïna

Foto: Ellen amb el seu majordom (també, molt feliciano)

Aquesta dona és la meva heroïna. Una persona a qui aspirar, us ho dic.
Aquest any ha fet els 101 anys, l'altre dia mirant el canal suec la vaig conéixer.

Sí, jo soc d'aquelles (no tinc bastant amb el finès) que encara que no m'entero em posso a veure qualsevol canal de llengua rara.

Doncs bé, fa poquet la Deluxe parlava d'aquesta altra dona (francesa), però jo diria que la danesa en certa manera la supera, fins i tot supera a aquesta altra (espanyola). I no les supera en edat, sinó en com porta la vida de bé. I es que, què voleu que us digui, jo quan sigui gran vull ser així d'aixerida.

Amb els seus 101 anys VIATJA SOLA! i viatge des de Dinamarca fins als Estats Units - que no és "moco de pavo" - per veure al seu fill. PARLA ANGLÈS ademés del seu danès natal i cada matí es llegeix 4 diaris en llengua anglesa per estar al dia i no perdre la pràctica. NO UTILITZA ULLERES, ni tan sols per llegir. ESCRIU E-MAILS, tarda lo seu pobre dona, però es que ronda el centenari i, repeteixo, ho fa tot sense portar ulleres. I ja per rematar-me de sorprendre'm CONDUEIX! A part d'això riu molt, FUMA PUROS, i treballa l'hort pujada d'un tractor.



Però us destapo un últim detall. Té majordom i peles no li falten. Serà aquest últim detall el que t'allargui la vida?