dimarts, 5 de febrer del 2008

Loving Safaris

Les vistes són impressionants, i ens va fer un dia ben maco, fins i tot va sortir una miqueta el sol
(Aquest dia portava un trineu enganxat a la moto perquè vem estar fent una excursió en raquetes de neu pel bosc i portava demés coses per dinar).

Al fons, la ciutat de Rovaniemi
Veieu el campanar?

Sempre porto un guia motero amb mi, jo lo de la orientació ho porto fatal així que mai vaig soleta. Com erem pocs no em van donar moto per mi, jo tenia ganes de molta marxa i em van deixar conduir!! És tot un plaer conduir pel llac i les motos que ens van donar ahir són uns animals així que em vaig posar a 150 km/h en un moment.
I els clients no es van queixar pas...

Sol, llac completament congelat, motos de neu... que més podem demanar?


Nit de safari amb cel estrellat i un pedaxu de salmó que ens va cuinar en Risto
Això sí, ens van faltar les aurores boreals!!
-17ºC cel obert i res de res