dilluns, 22 d’abril del 2013

Què he fet durant tot aquest temps?


He viatjat una micona

He fet alguna escapadeta ràpida a Catalunya (Vistes al Pantà de St. Ponç)


No, no he aprés tan complicat disseny 
me'ls han fet a mà i regalat per Nadal
còmodes i perfectes per passar una tarda agustíssim a casa
(Algun dia els intentaré fer)


He animat a tope l'equip de hoquei de Hèlsinki de l'est
els Jokerit en un partit contra els suec-parlants TPS de Turku 
menudo dilema


He anat al concert d'Eva ja Manu
un grup format per una parella
ella finlandesa, ell francès
per només 8€ (un escàndol)
Aquest és un dels seus hits


M'he aficionat al ioga i 
ja he sentit alguna que altra 
contractura muscular 


La Lappi ha tingut el seu primer contacte de l'any
 amb un gosset de la família 
durant un viatge a Jyväskylä


Per una vegada a la vida, els d'Starbucks (a Oslo)
van escriure correctament el meu nom
només un detall, el vaig haver de dir en anglès
for if the flies


El menda ha aprés mentres ens preníem unes tapes
el mític joc de la Oca... y tiro porque me tocaaa!
Però la veritat es que un cop posats 
no recordàvem gaire bé com anàven les regles
així que ja us podeu imaginar, vem
jugar bastant a la babalà


He fet els primers passos amb la màquina de cosir
que em van regalar per reis

Això va ser després que ELLA 
m'ho inspeccionès tot


personalment


He assistit a una segona boda a la finlandesa
i se'ns ha adelantat el germà petit
(Aquí foten el burru amb els meus menda-cunyats)


He provat la versió finesa del jacuzzi
el "palju" literalment remullar-se en un tonell de fusta
amb aigua un pelet més calenta que la temperatura corporal
I per a curiositat de molts, encara que a fora fotia un fred de c...
a dins s'hi estava de conya! 


I res més novedós que fotre'm un fart 
de neu fins fa poc

2 comentaris:

Anna ha dit...

Home doncs deu ni do tot el que has fet :)

Enkeli ha dit...

Es que 4 mesos donen per molt! hehe