dissabte, 18 de juliol del 2009

Passejar per Seurasaari, una delicia

Estic en un bar escrivint com una posseïda el meu projecte. De pas, us deixo aquest regalet : )

Ja sabeu la meva afició pels animals i la de vegades que em deixo perdre per l'illa de Seurasaari. Vaig descobrir aquest lloc el Juliol passat, vaig tornar-hi a l'Agost un parell de vegades i abans d'ahir vem passar el menda, un amic ucranià i servidora.
Cada vegada que hi he anat he acabat sentint-me una mica com Félix Rodriguez de la Fuente, observant i fotografiant els animalons que hi ha per allà. Mai hagués imaginat poder arribar a veure això.





És, en definitiva, millor que anar al zoo, natura en el seu estat més pur.



Aquell pobre esquirolet no va tenir tanta sort. Aquest en canvi es desvivia pels meus anacards sense sal. En va menjar un munt i quan se'n va cansar se'n va anar a enterrar-los per menjar-los després o guardar-los per l'hivern. Em va deixar fer-li fotos des de molt a prop i algun que altre video.