divendres, 4 de maig del 2007

Tervetuloa!

Aixx... quina emoció!!

Avui per fi coneixeré a una catalaneta que fa 4 anys que viu a Rovaniemi i va estudiar a la meva Uni!! La vaig conèixer de casualitat, mirant el nou catàleg en anglès, a part de veure'm a mi jajaja (em van fer una foto en ple examen d'Economia a lo estrangis, reclamo el meu dret d'imatge!! grgr) hi apareixia ella explicant la seva experiència a la uni i de que després del Erasmus es va quedar treballant al Lapland Safaris

He tingut la sort de que actualment ha baixat a Barcelona a visitar els seus pares ja que està de vacances Yuhuuuu!! i després de la feina quedaré amb ella per a que m'expliqui TOT absolutament TOT de com ho porta, si li ha costat adaptar-s'hi... etc etc tinc tantes coses a preguntar!!

IN-CRE-Ï-BLE!! La tarda promet!!

Actualitzat: En realitat treballa a Artic Safaris.
Aviam si tinc la sort de que quan vagi allà encara hi viu allà perquè la Jonna per exemple pira a Kuopio, tothom pirarà quan jo vagi?? La Cristina segueix al Post Office jo jo jo encara que no tinc ganes de veure-li el jetu a Tuija .